divendres, 22 de novembre del 2013

Mr. Amadablam em treu a passejar

Ja fa dies, més aviat mesos, l'Esteve de Vic, un guia de muntanya i de barrancs de la plana, es va deixar enganyar per anar a Montserrat.....jejeje ho he tornat a aconseguir!!!! Cap a Montse!!!!!
Aquesta vegada vam triar una combinació de vies que vaig veure en alguns blogs: pujar el Montgrós després d'haver ascendit La Cajoleta,, amb tan sols 10 min. de canvi de paret.
Una combinació guapa, llàstima del dia que vam tenir.....vent i fred....com sempre! Hay que joderse! Mecagonlalechequemamé!!!!!!
Wenu, total, vam pujar al cim de la Cajoleta per la via "Esquivabolas". Personalment no em va agradar molt, el 1r llarg no té res, el 2n està bé i el 3r, no sé si era pel fred o per qué soc un matat (jo crec que és la segona causa....) no el vaig disfrutar gens. Comença amb una travessa maca, però després tira recte i no li vaig trobar...no vaig fer cap A0 però no va ser per ganes!!!
Vam caminar 10 min. fins a peu de via de "Tot el que vola a la cassola", però feia mooooooolt vent i vam desistir.
Quan estavem a punt d'anar al bar a fer un bon grapat de mitjanes, ens vam decidir a intentar la "Juan Bala", si acabavem bé, i sinó......també.
Aquesta via em va agradar bastant més que la primera, però no anava gens fi, vaig tardar mitja vida a fer el segon llarg, que el pinten de 5º, però "no
te caigas".....la xapa no està lluny si tens els ous pelats d'arrosegar-los per aquest massis, però per mi sí.


Finalment vam arribar al cim del Montgrós, que no l'havia fet mai escalant, i cap avall, que queda un bon tros fins al bareto

  
Croquis casolà de l'aproximació i del descens

Croquis de "Esquivabolas" i canvi fins al Montgrós

Croquis de "Juan Bala"
El segon llarg de "Esquivabolas"

Inici del 3r llarg de "Esquivabolas", travessa maca, però després....


Arribant a R1 de "Juan Bala", molt maco....jo també...jeje


El 2n llarg, molt guapo però vaig passar una mica de guinye.

Arribant a R3, ja ensumem el cim!!!!!