dimecres, 4 de febrer del 2015

Marcha una de calamares!!

Buenu, aquesta vegada m'ha tocat a mi fer la parrafada del finde, aquest cop amb el brother, ja que ell té “algun”problema amb la informática i jo m’hi guanyo les garrofes  …

La idea que tenia el Xexo era bastant flipada, però m’hi vaig veure en cor de seguir-lo.
Aquesta era fer un mini pateo fins l’agulla de Can Jorba, fer cim, baixar fins el Torrent del Migdia, anar a buscar la Cajoleta, pujar-la escalant, després remuntar fins al Montgros, fer alguna via de la cara Sud i menjar-nos una bona baixada fins al carro. Així fèiem una mica de cardio i polida de tècnica de peus, ja que ara els dos  patim sobrepès degut a les parentes ...

Però per variar tot es va torçar només arribar al Bruc...
A l'aparcar el cotxe el termometre marca 6°C.... i només d'entrar a Ca l'Anna em vaig trobar amb el meu antic jefe! 
Feia l'ostia que no el veia i gràcies a ell us puc dir que  tots vosaltres em pagueu el sou...jajaja! Vamos, que soc de l’administració.....Una agradable sorpresa, per tot seguit veure una meteo del cagarse!

Però mira, per una vegada em sentia més motivat que l’avi 9dits i  vam anar al pàrquing amb pobres perspectives ... ja que pintava com sempre que anem a Ca la Montse, o sigui núvols, vent i fred... que gafes!

Arribem al pàrquing de Can Jorba (a petar de cotxes i el termotre encara marca 7°C....). Pugem a gas a peu del Joc de l’oca, ja que era com la marabunta pel corriol, que és on comença la Bego-Miguel-Kush, però ja hi havia una cordada de tres que també la volien fer i que anaven molt de trankis. No és que nosaltres siguem molt seriosos, però jo sempre vaig cagat a Montserrat i aquell trio semblava que estiguessin fent unes tapetes en algun xiringuitu de la Barceloneta.... Només d'arribar, ens vestim i cap amunt per la Escabroni Escapullini ... Mare Mia!!! Quin canyonazos així per començar! Aixó si que et desperta! Més que un carajillu de conyac curt de café!

 El Xexo, com sempre, sense dir res, va fent, tragant saliva però com qui no vol la cosa ja està a la reunió i com les dues R estan de cantó,  allà els hi vam fer un quiebro per la "chicane", digne d'Spa-Francorchamps, els vam adenlantar i ens vam canviar a la Bego.
El primer llarg em va semblar d'anar fent, molt wuapo però no te caigas birdio! El segon també molt wuapo amb un sostre amb unes palanganes inhumanes! I es nota el canvi de via ... aquesta està més grapada, sino no pujo ni de conya!

El tercer, curiós, amb una mica trave i un mini diedre, tot i que nosaltres ens vàrem equivocar i vam fer R abans del diedre, llavors arribem a una repìsa de conya per fer unes risas i un piti al solete ja que havia despejat i estàvem a resser del vent. El que en teoria és el quart llarg és una rampilla de IV distreta que és més wuapa al fer-la que al veure-la. El cinqué és un murete i ja està, però si aquest és V jajaja el primer és 6a... i per acabar un tràmit de III fins al cim.

Tot seguit, a peu fins la Petita Aran de la Cajoleta del incansable J. Vidal. Aqui ens comença a castigar més el vent, i parlant de cronos veiem que no ens donarà temps a fer el  Montgros sino volem baixar de nit ... que va ser que no! O sigui que ens ho agafem amb més calma, així decidim fer aquesta via i cap a fer la birruska!

El primer llarg de III amb un pas de IV és una rampa que va a buscar un muro vertical de la part esquerra de l’agulla, però per variar SÓC UN GAFE! Volia empalmar el L1 i L2 per enxufar-li el 6a al brother ... però se’m va quedar enganxada la corda a l’últim seguro (no poseu una cinta llarga) Au! Toca’t els collons i  monta R, el Xexo fa el segon que V/V+ que li va costar una mica perquè anava tota l’estona en diagonal, a  mi no tant, suposo que la costum del roco de sempre anar de trave ho va alleugerir, tot i això a mi em va molar. El tercer i últim és un muro vertical de regletes crostoses però franques, una petita secció de patates gegants al mig i un bombo a dalt. Començo a poc a poc i mirant-m'ho molt! Em va sortir tot el llarg, 6a al muro i al bombo segons el croquis,  però no ho és pas, el desplomet té canto a por doquier!

Després de quedar-me tieso al cim mentres el Xexo puja ... fem un ràpel i una grimpadeta de III fins a buscar unes fites i el camí de les marques grogues que ens fa baixar al torrent, d’allà busquem el camí dels francesos, marques vermelles de pintura i de sang ... perquè algú va patir algun derrame pel camí (esperem que no fos res), fins al pàrquing de Can Jorba.....el termometre marcava 8°C...brrrrr


En David al L5 de la Bego

El David a l'ultim llarg de la Bego


El David al L2 de "La petita Aran"



Una altra instantània al L2 de "La petita Aran"



Una altra vegada el David a La Cajoleta...ara al 6a del L3


I encara una altra foto del David a "La petita Aran"

Wenu.... com que en Sergi no surt en cap foto, us penjo aquesta....imagineu-vos'el avançant a l'altre cordada al L2 de la Bego....... més o menys...(que malo que es el alcohol.....)





Croquis made in jo.....
Croki-paint de la "Bego" a l'agulla de Can Jorba