diumenge, 23 de setembre del 2018

Vacancetes per Panticosa (3)

Al tercer dia ja estàvem una mica tocats.
No estàvem rebentats però entre els pateos, les kilometrades de furgo, les hores amb els gats posats i les birres ja no estàvem al 100%... en realitat jo ja fa anys que no ho estic...
Així que deixem de banda anar a escalar al Tobazo, ja que havíem de tornar aquest  mateix dia. Masses mts. i masses kms. per fer-ho tot en un jornal!
Mirem uns quants crokis i ens posem d'acord per anar a la Paret de la Sagüeta.
Una aproximació curiosa i arribem en uns 20' a la paret.

Aprox-paint....jijiji...
Un cop a peu de via ens decidim per la "Sendero Límite 2".
Via molt guapa i molt ben equipada, la millor del viatget!
Una entrada desplomadeta que em demano jo ens porta a una placa on els bessons freguen el límit de la trencadissa!
Bruuuutal!
Via molt i molt guapa. 200% recomenable amb unes incustracions marrons molt surrealistes!
Llàstima que em de tornar d'hora i no tenim temps de fer la via del costat.
Nosaltres a l'últim llarg ens vam canviar de via per grapejar més incustracions!
El descens pot ser a peu o rapelant. Nosaltres vàrem rapelar per veure si podiem fer l'altre via però ja era tard.... oooohhhh....

Croki-paint!!!! Molt cutre però fa el fet!!

Ai ai que no arribo!
En Pepins al L2, placa i més placa!
En Pepitu i jo al L3, més placa!