dijous, 22 d’agost del 2019

Una mica més de granitu.

Pues poca cosa a dir d'aquesta "vieta". Com podeu suposar no anava a vista, però amb la meva memòria es podria gairebé considerar que si.
A mi em van tocar els llargs imparells i a en Pepitu els parells. No vam enllaçar cap tirada ja que no teniem pressa i a més duiem dues cordades a davant. També dir que la via està cada vegada més neta i cada vegada m'agrada més però alhora em costa més a mesura que la meva cintura va guanyant envergadura!
La gent, o millor dit, la élite, o més ben dit, els que es creuen que son la élite, diuen que hi ha mooooooooltes xapes. Jo no m'en vaig saltar ni una. I la cordada de davant tampoc. Suposo que si hi ha gent que li sobren xapes o van sobrats és que s'han equivocat de via... N'hi ha unes 25 vies semi o netes a la Dent, però buenu, és lo de sempre i ja cansa al final.
Tan sols dir que si anem per dalt, per Fontalba, enlloc d'aparcar al penúltim revolt, aparcarem a l'últim. És exactament el mateix lloc però a partir d'aquí la pista està tancada per les obres que estan fent a Vall de Núria. 
No patiu! Tot es fa sense impacte ambiental...només canvien el telewevo de l'alberg, una xominada comparada amb el bullici que provoquen els escaladors al Roc de la Calç o a Rot lo Món... vaya fills de la gran puta!
Des d'aquí em de descendre pel bosc cremat amb tendència a l'esquerra. Trobarem algunes fites. Més, quan més avall. Un cop el deixem enrere continuarem per una cresta rocosa fins un coll on ja veurem la via. Per tornar desfarem aquest camí.

En Pepitu iniciant el L4.

En Pepitu arribant a R5.

I fent el L6, el més lleig.

Jo a meitat del L5, el millor.
Super-croki-paint.