dimarts, 26 de setembre del 2023

Més Coll Roig- 6

 Com que estàvem parlant de pupurris o combinacions, gràcies a la proximitat de les vies, ara amb aquests dos sectorets nous podem fer més poti-potis, i d'això va aquesta entrada.

 No sé si recordeu en Pablo, el company xilenu d'en Patu que va venir a passar uns dies per aquí. Doncs diria que la darrera sortida que vàrem fer va ser a Coll Roig i ens vàrem treure de la xistera aquest pupurri de vies.



Tres imatges d'en Pablo al primer llarg.

 Com que només teníem un matí perquè havia de fer les maletes per marxar cap a casa l'endemà, l'idea era veure-ho una mica tot. Així que vàrem començar per la "Joan Colet", que té un primer llarg molt guapo, amb roca excel·lent i equipament correcte. El segon em va tocar a mi, que no té gaire res digne a mencionar. Un pur tràmit per arribar a R2 amb un pas tonto a mitja tirada i un destrepe al final. 


En Pablo Mármol a la via "Pitufina", el nostre L3.

 Un cop a R2, enlloc de continuar per la via, vàrem caminar 2 o 3 minuts per un caminet molt evident fins al sectoret d'esportiva Barrufets. Un cop allà vam fer la via de l'esquerra, la més fàcil de les tres, la "Pitufina", molt maca i agradable d'ascendir. La reunió d'aquesta ruta està just a sota del camí de descens, així que en un minut més de caminar ens plantem a sota del segon llarg de la via "Tardor calenta" i tiro jo enllaçant les dues tirades, resultant una bona metrada d'adherència fàcil. 


En Pablo arribant a la darrera R.

 Recollim a tota òstia perquè en Pablo a quedat per anar dinar amb l'Amu, així que baixem tant ràpid com em permeten les lumbars, ja que el pare Rafart no li agrada gens que el facin esperar!

Croki-paint del pupurri que vàrem fer.


 

 

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Iep Sergi! Soc en Jordi, del CEB. Aquest cap de setmana vam anar a fer l’addictes al dissolvent i no vam arribar a dalt per vàries situacions així que vam rapelar des de R3. Portàvem uns talls de corda x canviar a la desgrimpada de descens però com qe no vam fer descens els vam colocar per ajuntar els bolts de la R3 i R2. A la R3 vam deixar un maillon i a la R2 un mosqueta amb rosca. El bolt de l’esquerra del R2 està debilutxu.. i es mou catxo quan rapeles (jo vaig rapelar últim i mhi vaig fixar, vaig decidir baixar pel bolt la dreta. Igual molaria canviar-lo pude per la temporada vinent. Si em dones permís (i ningú ho fa abantes) pude ho faria. Com ho veus? Salut!

Anònim ha dit...

Podem parlar x mail sino a serradellj@gmail.com