dimecres, 23 de novembre del 2016

Conglo 15: Montserrat- Via Esperó blocaire

El problema de tenir tants germans/nes es que és un continuo de dinars i/o sopars familiars.... per qué entre Sants i aniversaris de germanes, cunyats, pares, avis, nebots.... és un no parar de jalar i privar. Després et pases 15 dies menjant amanides i pollastre a la planxa per espatllar-ho tot en una sola tarda.....
Total, que aquell diumenge tornava a tenir un altre dinar, i havia d'estar d'hora a Ripoll, i vaig enredar a en Fonts per anar a Montserrat a fer una escaladeta racing.
A més, com que el dia es va llevar plovent, vam decidir probar sort a Collbató....a La Codolosa per enèsima vegada.....😒
Vam arribar de bon matí i ja estava tot petat!!!
Com que no havia fet la via de les Cabres, ens vam dirigir allà.
Vaig començar jo, i com que vaig veure que el primer llarg de 4+ no em va costar gens, vaig enllaçar amb el segon. Quan vaig arribar a R2, en 60 mts. clavats estava ben suat.....
-Carai tiu! Com m'ha costat el 5° de la 2a tirada! (Vaig pensar)
En Fonts va fer el 3r llarg, amb roca a controlar i varem baixar a peu tranquilament ja que no havia temps per més.
Ben dinat, em mirava les ressenyes del sector, i sorpresa!
Ens havíem tornat a equivocar de via!!!
Serà possible!!!
Ostia puta!!!
Cada dia la liem!!!
Total, que vam fer la via Esperó blocaire, uns metres més a la dreta.....que és 5+, vet aquí per qué em va costar tant.....
A destacar tant sols el 2n llarg, que és molt guapo però amb alejes intercontinentals, però tot i així no vaig posar res, o sigui que potser no és pa tanto!
També dir que en el 1r llarg s'han emportat la xapa de la 3a assegurança i només hi ha l'esparrec del parabolt de 8mm.
Us penjo els crokis d'en J. Baraldés, que és el pare de les dues criatures i així veureu que la vam cagar ben cagada.....


Els crokis d'en J.B.
Jo assegurant a R2

Aixó dels selfies s'hauria d'acabar.....qui m'assegura?