dimecres, 18 de gener del 2017

Cresra Tio Maria

Tot baixant de la "Memória selectiva", i encara amb ganes de més, ens posem a mirar crokis per veure quina fem.
Li proposo a la Mireia fer la cresta Tio Maria, però es nega rotundament...
Des del camí de baixada de la Formiguera, s'intueix la cresta i sembla una mica patranyítica, però un cop t'hi posses, és molt més guapa del que sembla.
Al final va catxar el morro i ens hi vam possar.
El 1r llarg és una rampa molt tombada i llisa de 3+, que nosaltres vam fer sense corda i sabatilles, fins la repisa de la R1, on ens vam encordar i calçar.
El següent llarg comença fàcil, però la cresta s'estreny i has de passar a la banda dreta i avançar de costat en una espècie de bavaresa molt guapa i divertida!
Quan ho veus carda impressió:
- Ande me metío!!
Però és la roca és molt franca i l'equipament generós, i és més fàcil del que aparenta.
La segona reunió és encara millor que l'anterior! Una repisa gegant i a nivell, on podem jeure i treure'ns els gats per intoxicar una mica més l'ambient i contribuir a fer més gros el forat de la capa d'ozó amb la meva peste de peus!!!!!🙊🙊🙊
L'inici de la següent tirada va pel cantó esquerra de la cresta, per on hi toca menys el sol, i aixó fa que algun peu ens l'haguem de mirar millor en aquest diedre de manual, amb algún bloc a tractar amb carinyu...o millor no tractar-hi...
Sortim de R3 per la dreta, no feu com jo que una mica més i la torno a liar, passem un petit diedre que pel que veig tothom fa bavaresa menys jo... i aneu seguint la cresta fins R4, ja a peu plà.
Via molt guapa!!!!
Recomanadíssima!!!!
A mi no em fan gaire el pes les crestes, però aquesta és la polla en confitura!
Us penjo uns crokis de la via i un parell de fotos que són una puta basura però són les úniques que varem fer!

Crokis de l'aproximació, via i descens d'en Mikimiau

Crokis de la cresta fet per l'skalatzenkas...

I més detallat, com s'ho curra!

Dues fotos de puta pena des de la R2
Teniem ganes i temps per fer una altra via, però vam decidir que ja n'hi havia prou, així teniem temps de dutxar-nos i fer una volteta per la fira mitjaval de Balaguer... de tant en tant ens hem de baixar els pantalons!
Tinc de reconèixer, que a part dels 2.000.000 de persones que hi havia, està força bé. Una activitat de risc amb les barreges que ets fots...creppes, pescaíto frito, birres, salchi-papas, formatges, més birres, embotits, olives, més birres, coco, pizza, encara més birres...😖😖😖