dissabte, 14 de gener del 2017

Examen final Conglo

Us faig un examen final a veure si heu estat atents i heu fet els deures durant el cicle de conglomerat!!!
1- Com es diu la 1a via que vam fer a St. Honorat?
Pista:

2- A quina agulla em fet el rapel mes acollonant?
Pista:



3- A quina agulla està la via "Anasazi"?
Pista:

4- Quina agulla vaig fer tota en top-moñas?
Pista:

5- A quina via em vaig cagar...literalment?
Pista: 

5- Quines agulles vaig repetir fa poc a la regió d'Agulles?
Pistes: 


7-A quina via de Montserrat la vam liar parda?
Pista: 

8-A quina manifestació vertical va anar l'Ivan?
Pista: 

9- Com es diu la via amb més pedigri i més peluda que em fet?
Pista: 

10- A quina via en Pepins va intimar amb un savinot?
Pista: 

Podeu deixar les vostres respostes a: "Comentaris"
Ja ho corregiré, i entre tots els encertants es sortejarà un clauer usat amb clau fora d'ús inclosa!!!


2 comentaris:

Karre ha dit...

Esta xungo de collons...

1-La Moreneta
2-DragoArt.com
3-Putos pajarillos
4-El mono
5-Conan El friki
6- Skater Monster Pingu
7- El Alcornoque
8- Via
9- Ran Tan Plan
10- Putos Esbarzer

Sergi Martínez ha dit...

Joer....
M.D.
Només has endevinat una!
SUSPÉS!!!
50 planchas!!!!