dimecres, 26 d’abril del 2017

El puro altre vegada

Wenu, encara plou, tinc el pis net, la nevera força plena, ja he fet migdiada i m'aburreixo com una ostra... així que us explico més coses endarrerides que tinc pendents.

Doncs com que el Puro em va agradar molt, vaig esperar uns dies a que el putu polen marxés i hi vaig tornar-hi. Vaig enredar al meu germà, però no va costar gaire:
- On vols anar demà?
- O Montserrat o Camarassa?
- Joer... pues Camarassa.

Així que després d'un bon esmorzar a Can Pere ens vam plantar a peu de paret.
Com que ja havia fet la "Directa", em feia gràcia probar la "Cinderella", que des de sota es veia molt guapa.
El primer llarg em va tocar a mí, SORT!!!!
M'hagués emprenyat no poder-lo fer! 
Molt, molt, molt, molt ben parit!!!!!
El segon llarg li tocava al meu germà però com que li va costar molt el primer, no el va voler fer.
Jo m'ho mirava i es veia força puta.
Així que ens vam escaquejar per la "Directa". Vaig lluitar tant com vaig poder, però tampoc em va sortir el pas de 6b aquesta vegada.
I el 3r llarg el va fer en David, que en veure que el 6a és un pas desplomat es va animar.
Vam rapelar ben contents, ja que tots dos havíem encadenat algo.
Voltant pels sectors a veure que feiem, va, i trobem l'Arturu, un paisanu de Campdevànol, que estava escalant al sector "Marcant estil"... i com no! Anava amb l'autocaravana, la dona, la filla, el nadó, el gos, les taules, les cadires...
Total, que xerrant i xerrant, ens vam quedar allà fent unes vietes i unes birretes per rematar el dia.

Crokis que he trobat per la xarxa no sé com.

No ens podem equivocar de via!