dissabte, 18 d’abril del 2020

Afroditaconfinament

Continua aquest confinament per evitar l'apocalipsis...



...tot i que podem sortir a treure el gos...


...o per anar a treballar...


...tot i que ens recomanen que fem teletreball...


...i si em de sortir per collons, em de pendre precaucions....


...per que diuen que aquest virus és més seriós del que pensàvem....


Buenu, total, que us he penjat aquestes xorrades perquè no tinc ni una trista foto de la última sortida que vàrem fer a Peña Predicadera, aquesta vegada amb la Mireia per repetir la via "Afrodita", ja que quan la vàrem fer per primer cop no ho va fer gaire bé i volia una repesca. A mi ja m'estava més que bé, ja que em va agradar moltíssim i no m'importava gens repetir-la.

No us explico gaire res més, ja que en poc temps ha esdevingut una clàssica i trobareu molta informació per la xarxa d'aquesta ruta, ara, el millor croki-paint continua sent el nostre, jijiji, modèstia a part!

Tan sols recordar-vos que trobareu les aproximacions i el descens perfectament explicats aquí i que no us cardin el primer llarg, tot i que els altres també són molt guapos, sobretot el 4rt i el 5é, tot excel·lentment equipat i amb roca saníssima.

Croki-paint.