dissabte, 2 de gener del 2021

Les Roques d'Isildur

Una d'aquestes escaladetes-exploració que de tant en tant fem amb en Grau va ser fa uns dos o tres mesos, i el lloc escollit va ser Les Roques del Rei a Sant Hilari. No sé a quin Rei li van dedicar aquest roc, però espero que sigui a Isildur, o a Théoden, o a Aragorn. Fins hi tot prefereixo en Denethor que no pas a en Juanca o en Felipito.

Denethor ni tan sols era Rei, era senescal.

La via no mata moros, a més, es molt curta, però podem rematar el dia fent un bon grapat de vies d'esportiva. Nosaltres no teníem gaire temps, ja que la vàrem liar força per trobar l'aparcament entre aquest laberint de pistes forestals. Finalment vam arribar a peu de via però ja era tard i només vam poder fer aquesta ruta. Si disposem de més estona i volem continuar escalant trobareu els crokis aquí.

L'accés i l'aproximació crec que és molt comprensible en aquest parell de croki-Maps:

Croki-Maps.

La ruta no és molt difícil de trobar. L'inici és en un diedre que des de sota ja és veu que és el més senzill de tots i a la dreta d'una gran canal. Nosaltres vàrem entrar per la via "Guilleries", i un cop a la R1, vàrem continuar per la via "Esperó Formigues", que tenen la reunió comuna, per cap raó en especial, potser en aquell moment la vam veure més maca. Des de la R2 es pot baixar tranquil·lament rapelant però vam anar fins al cim. Diria que no vam posar res, però sí ens volem assegurar mínimament es poden llaçar arbres, reunió inclosa.

Jo a la 1a reunió.

Posta des de R3...ai que ens pilla el negre.

L'altre sector de Les Roques del Rei.

Croki-paint.

Buenu, després de tot aquest rotllo, només em queda desitjar-vos Bon Any i tot alló que es diu, apa, que sus den!