dijous, 17 d’octubre del 2013

Stromberg i 98 octanos

"Stromberg" i "98 octanos" : clàssiques i guapes
Que dir que sigui nou de la "Stromberg" al Gorro Frigi?
Res.... A part de que penso que és la via més guapa d'aquest cim de Montserrat.
En el primer llarg, hi ha una petita excursió de xapa a xapa, a mitja tirada, però és mirar-s'ho bé i no hi ha res més "lleig" fins a l'últim llarg, on trobem un petit desplom amb roca dubtosa, però el pas de les cordades l'han netejat i es fa molt bé....pasa que els meus braços ja no són el que eren i a la mínima que l'assumpte desploma em faig kk.....
Resumint, és PUTU ART!!!!!
Vaig xalar més que un tonto amb una gorra de quadres!!!!
Animats vam anar a fer la "98 octanos", clàssica és poc.
Però no em va agradar tant...... Segurament degut a tants i tants anys mirant-m'ho i quan m'hi vaig posar  esperava més.
No vull dir que sigui lletja, però m'imaginava una altra cosa, tot hi així és molt guapa, sobretot l'ùltim llarg: ACOLLONANT!!!!!!
Si no heu fet la "Stromberg", no sé que espereu......

En Patu arribant a R2, una bona metrada si enllaçem els dos primers llargs


Croquis manllevat d'en J. Prunera i tunejat.




2 comentaris:

Joan Baraldes ha dit...

Tens raó Sergi, les dues son vies molt recomanables !!!
Aquest dissabte tornaré al Baell després de molt temps...
Hi ha vies noves ?
Salut i a escalar

Sergi Martínez ha dit...

A les canaleres tot esta igual....algun matoll mes i prou. Pero el barrico hi hem remenat una mica. On hi ha la penultima reunio de la cotaca; a la repisa, em montat un petit d'esportiva de 4 a 6a. I a la y hi ha una nova molt guapa, sobretot el 2n llarg. L1 7a pero 5/Ae i L2 6b d'adherencia molt maco.
Salutacions