dijous, 5 de març del 2015

Mr. Amadablam em torna a treure a passejar

Visca la crisi!!!!
Com que dilluns no teniem feina, i el magatzem ja no té solució.....(en lloc d'ordenar-lo, em de dinamitar-lo i començar de nou), doncs vam fer festa!!!!
Suposo que les hores extres que em deuen no les veure ni en somnis...
I dilluns qui fa festa? Ullada a l'agenda i trucada a l'Esteve. 
Com que fa vent, per variar, anem a la part baixa de Montserrat sud, a Can Jorba.
La via la triar ell....una d'en J. Asin....La "Entre línies"...ai ai ai.....
Al final no va ser tant, el tram de 5+ està molt ben equipat i tota la resta de la via amb uns prismàtics per trobar les xapes ja fem....és broma, però alguna xapica més estaria pistonut!
La roca és molt bona, excepte en el 3r llarg, bastant patranyosa.
El 1r, 2n i 4t llargs són MOLT guapos. A mi, personalment, el que més em va agradar va ser el 4t, festival de cantus, agafadors, telefons, busties, nanses, palaganes.....digueu-ne com vulgueu, però allà hi ha tot el catàleg!
Un cop a dalt de La Miranda de Can Jorba continuem per l'Aresta Brucs de l'Agulla de Can Jorba.
Vaig començar bastant cagadillu, no hi ha cap xapa i des de sota es veu força dret....res, al final resulta que són dos llargs disfrutons i facilment protegibles amb cordinus i bagues per fer savines i ponts de pedra.
La baixada, aquesta vegada la vam fer pel "Joc de l'oca", però amb uns quants ràpels....no fos cas que haguéssim d'apretar més del compte!


Croquis caseru de "Entre línies"

Croqui-paint de "Aresta Brucs" i part alta de "Entre línies"

Un servidor al primer llarg.

Dues imatges de l'Esteve al L2

El 3r llarg, assegurances llunyanes i roca discreta
El menda al 4t llarg...quan més amunt, més bo
L'Esteve arribant a la R1 de l'Aresta Brucs i en Pitu dinant més avall

Jo xanant al primer llarg de l'Aresta Brucs i buscant el pont de pedra
Arribant al cim de l'Agulla de Can Jorba!!!!