diumenge, 19 de març del 2017

A la 2a va la vençuda!!!

Finalment, durant la passada primavera, vaig enredar a algú per anar a fer la via Blava a la Miranda del Pas pas del Princep. Aquesta vegada la víctima va ser la Mireia.
Només sortir del cotxe ja em vaig equivocar de camí i vam acabar embardissats enmig d'una canal, treient la corda i tot!!
Total, va ser un fracàs estrepitós!
Em vaig conformar amb arribar al cotxe sa i estalvi!
Fa uns dies, hi varem tornar.
Sí voleu que us digui la veritat, no sé com la vaig cagar tant! Mira que està ben explicat!
Finalment vam arribar a peu de via després d'1:30h de pateo, i ja hi havia una cordada... però no ens vam fer nossa, anaven força més ràpids que nosaltres.
Poca cosa a dir d'aquesta via, hi ha milers de pàgines d'informació per internet i ressenyes a molts llibres.
Només quatre notes per despistats com jo:
- L'inici està a sobre d'un pedestal i costa de trobar, si mirem amunt veurem una R0 amb una xapa pintada de blau
- Per arribar a R2 em de fer una marcada diagonal de dretes, si anem rectes ens cardem a la "Makita plateá".
- El tercer llarg és el més guapo amb diferiència, que no us el cardin!!!!!
- La resta de llargs són molts fàcils, l'únic misteri és no entrebancar-se, sinó acabarem enredats amb la corda com un tall rodó!

El que us deia...
- La baixada no la vam encertar i va acabar enmig de la selva... com sempre... però més tard o més d'hora anem a petar al camí, que està una mica més avall, no us estresseu!

Crokis del descens "chirlat" a en Gatsaule, apreneu-vos'el!!!

En resum, és una bona via, no és 5 *****, però l'entorn, l'aproximació, les vistes del cim, i la companyia li donen un plus!

La Mireia acabant el 1r llarg

La Mireia en un dels llargs superiors

La Mireia fent fotos al cim.


Crokis d'en J. Jover

Crokis d'en Jover tunejat de mala manera