dilluns, 23 de març del 2020

And the winner is...

Després de cadar-vos tot aquest rotllo de Coll Roig, és el moment de dir quina és la millor via pel meu gust...

Entre tots els itineraris, amb o sense variants, la via que més m'ha agradat ha set la....

"Malalts de roca"!!!!!

Ja se sap que moltes vegades els gustos sobre una via van en funció de les sensacions que vàrem tenir aquell, o aquells, dies.

La veritat és que cada vegada que l'he fet, l'he disfrutat molt i molt. Potser era la via, el dia, el Sol, la companyia, que no tenia ressaca o què sé jo, però ara per ara és la que us recomanaria entre totes les que he fet... En realitat he fet totes les vies llargues varies vegades, per tant considero que tinc un mínim de criteri... I si no, féu la que vulgueu, que totes són molt atractives!

Via molt ben trobada, ben equipada i molt ben netejada, un sobresalient pels obridors i per l'equipador. Tan sols fan falta un grapadet de cintes i ganes de passar-ho bé. 

Tant sols queda felicitar a en Santi Sanz, a en Joan B. i a tots als seus companys que han  col·laborat en aquest sector que hauriem d'intentar cuidar, com tots els altres, està clar, però que ja comença a deteriorar-se... L'última vegada que hi vaig anar ja vàrem trobar el vailet obert, papers, colilles, cotxes mal aparcats...

Us penjo unes quantes fotos de la via. Com que l'hem fet unes quantes vegades en tinc un grapat, i com no, el croki-paint també!!

L1.

L2.

L3.

L5.

L5.

L3.
Croki-paint.