divendres, 18 de febrer del 2022

Setge a Can Colet (i 3)

 Van passar els dies i l'estiu va donar pas a la tardor, i amb ella va arribar en Patu, però jo ja estava ben cardat de l'esquena i el cap de setmana anterior de la visita a la doctora vàrem aprofitar per anar a Coll Roig, ja que ell només hi havia estat una vegada i d'això ja fa un bon grapat d'anys.

Resum ràpid d'aquesta tardor/hivern.

Un cop a peu de via li fot ell i arriba a la R1 ràpidament. Sembla que aquest any si que ha entrenat una mica, perquè els altres anys molt bla bla bla però a l'hora de la veritat res de res! Jajaja! Soluciona l'aleje que hi ha per arribar a la primera reunió amb un alien groc. 

Després faig jo el segon llarg i tiro fins a la R2 bis, la qual es d'un sol punt i la reforço amb l'alien groc també. El tercer llarg el fa ell i el mal parit l'encadena! La mare que el va matricular! Entre vibrades i renecs arriba a la reunió sense caure ni acerar! Molt bé escoria! 




El Patu directe cap a la R3.

Un cop tots dos a R3, jo després de fer un parell d'acerots com Déu mana, tiro amunt, i aquesta vegada em protegeixo a base d'aliens perquè m'he deixat els cordills a la reunió, però bueno, ja queden bé i sense novetats arribem a la darrera reunió.


En Patu gaudint del fantàstic 4t llarg.

En Patu arribant a R4.

Croki-paint de la via "Joan Colet".

Esmorzem una mica, ja que avui no em parat a cap bar a fer-ho i un cop acabem, anem cap a la via "Filomena Oest" nova de trinca. Podríem dir que es tracta d'una variant d'entrada a la via "El ball de la Filomena", ja que s'ajunta a la meitat del segon llarg. 

Com la via veïna, té el primer llarg molt grapat i els altres tres gairebé nets, i amb un grapat de cordills i el semàfor ja farem. A cap dels dos ens va sortir el pas de la primera tirada, i vam de tenir de fer un bon acero. 

El Patu va enllaçar els dos primers llargs i jo els dos següents, i en un tres i no res ja estàvem una altra vegada a dalt. Aquest cop no vàrem fer tres vies com els altres dies, ja que havíem d'estar a migdia a casa, així que vàrem recollir els trastos i cap avall.




Reportatge d'en Patu al primer llarg.

Croki-paint reutilitzat.