dimecres, 18 de gener del 2017

Cocktel de vies boníssim!

Després de fer la "Quimèrica laxitud", ens decidim per la "Cristian Gutierrez" a l'esperó Remacha. 
Fem l'aproximació tranquils, en uns 30-32", i ens encordem.
Torna a començar en David, suposo que al veure la ristra de químics ben juntets s'anima.
Un llarg molt guapo i facilet, fins a l'última assegurança on hi ha un pas mal parit i sobat que uns diuen 5+ i uns altres 6a... doncs jo com l'€... arrodoneixo per dalt, jo m'el conto de 6a!
Arribo a la R1 on hi ha el David assegurant-me tot rient. Quan veig el següent llarg ho entenc.
- Collons que fi i tècnic que es veu...
- Po zi.
Mirem a l'esquerra un moment, i veiem una ristra de parabolts que tiren amunt, dubtes i més dubtes. Mirem els crokis, aquesta vegada si, i canviem de reunió per canviar de via. Ens fa més pes aquesta tirada, que creiem que és una variant de 6a+ d'en Marmolejo.
Tiro jo i no encadeno ni de conya!
Em va costar molt veure el cantu bo. Al final resulta que el cantu que sembla bo, no ho és, i viceversa... i com que vaig moooooooooolt justet de bistec, a la que la cago una vegada ja no em dona per rectificar...
- "Entrena más!" Em van dir una vegada... 
- "Si, si, la setmana que ve m'apunto al roco!" D'aixó fa més de 10 anys...😢😢🐄🐖🐕
Un cop superat el pas hi ha un aleje més llarg que un dia sense pa i R.
El tercer llarg vam enllaçar amb la "Normal" i el va fer el meu germà sense problemes: un 4+ molt agradable de fer, sense cap pas puta, ni alejes i roca molt bona.
Un cop a dalt, baixem a peu amb la calmíssima ja que decidim cardar el camp. Els meus braços i el meu coco no donen per més i s'ha fet una mica tard...
Aquesta vegada si... 
HE FET EL CONSAGRAT CROKI-PAINT PEL DISFRUTE DEL PERSONAL!!!!!

Toma ya croki-paint!!! Yeah!!!


Les úniques fotos que vaig fer...