dimecres, 18 de gener del 2017

Cocktel de vies molt bo!

Mirant per la xarxa vaig veure que a Sant Llorenç hi ha moltes vies factibles per anar amb la dona, molts re-equipaments, rutes noves, aproximacions curtes, descensos senzills.... 
Així que a mitjans de setembre vam pillar un hotel a Balaguer disposats a fer tantes vies com poguessim.
Si, vam d'anar d'hotel, i que? Per aixó treballem collons! Ja no tinc l'esquena per fer vivacs, estic més cardat del que us penseu...
Així que després de fer un bon esmorzar ens vam dirigir cap a la paret de la Formiguera. Encara recordava el camí després de 10 o 12 anys! 
Volíem fer la via del "Aberroncho", però com és normal ultimament em vaig equivocar...😂😂
Total, la via la vam trobar però no vaig veure la R1 i vaig tirar fins la R1 de la via "Esther".... Vaja empanada!
Un cop aquí, ja vaig veure que l'havia liat una MICA.... si continuàvem per aquesta via es veia força obligada, ja que les assegurances no estan a prop. Així que vaig decidir tirar per la "Joe Bonamassa", un pèl més difícil però més equipada.
Molt bona elecció, vaja tiradote!
No vaig encadenar però va anar pel cantu d'un duro!
Molt bona combinació de vies amb un tercer llarg brutal!
Recomenable 100%!!!
Resumint, vam fer el següent cocktel de vies:
- L1: L1 de la "Aberroncho" (5°) + L1 de la "Esther" (4-), 70mts.
- L2: "Joe Bonamassa" (6b), 30 mts.
El descens el vam fer a peu tranquil.lament, és més ràpid rapelar però hi havia gent per sota i prefereixo caminar.
No vam fer cap foto, així que us penjo uns quants crokis per qué no us lieu com jo....


Crokis del Aberroncho de mà dels aperturistes

Crokis d'en Marmolejo...

....i crokis d'en Baraldés