dissabte, 17 de setembre del 2022

Johnny's bridge 2021 (1)

 Pel pont de Sant Joan de l'any passat vàrem quedar amb el Litri per passar aquells 4 dies a Sabiñánigo i escalar una mica per allà. A última hora es van afegir la Mireia i en Fonts, però ells vindrien divendres vespre, per tant dijous i divendres faríem alguna cosa el Litri i jo, i dissabte i diumenge els quatre tot junts.

 Vàrem pillar un bungalow al Càmping Sabiñánigo, realment assequible tant per l'allotjament com pel restaurant ja que et carden uns plats que són bestials. I des d'aquí moure'ns amb el cotxe poca estona, ja què tot queda força aprop  

 Doncs el primer dia, dijous, ens vàrem trobar amb el Litrako al càmping, vam fer la paperassa, i cap a dinar. En acabat, sense migdiada i amb el postre encara a la gola, ens vàrem dirigir cap a la Peña Escuach, amb l'idea de fer la via "Merche", la més assequible de la paret, però finalment em convenç per anar a fer la "Valeria", que va resultar ser molt guapa, molt ben equipada, grau assequible i real, roca excel·lent amb incrustacions curioses, ideal fer una tarda i gaudir del Sol.

 L'aproximació i el croki-paint l'hi he mangat al Carlos de Guara Vertical, moooolt bon blog, per tant no em penso enrotllar explicant on aparcar i quin camí em d'agafar i quin no. Amb el Croki-maps aneu més que sobrats! 

Croki-maps extret de "Guara Vertical".

Una via perfecte per passar la tarda amb el Solet a l'esquena, ja que l'estiu passat va ser més fresc que el d'aquest any. Lo més difícil és un pas finet al primer llarg i un altre a l'últim on trobarem un desplomet just abans d'arribar a la darrera reunió. La resta de la via va per plaques agradables i reunions còmodes. Nosaltres no vàrem enllaçar cap llarg ja que no teníem cap mena de presa. Recomanable 100%!!!!

 Aquell dia vaig fer un pilot de fotos però com que vaig aixafar el mòbil no en tinc cap... I les d'en Litri no van quedar gaire bé en realitat. És lo que hi ha!


Croki-paint de "Guara Vertical ".
 
Vistes del penúltim llarg.

Vistes impressionants.

I vistes del Litri al penúltim llarg.