dimarts, 4 d’octubre del 2022

Johnny's bridge 2021 (i 3)

L'endemà, dissabte, ja estàvem els quatre junts, però entre el cansament i la mala meteo que donaven, vam decidir fer una mica d'esportiva pel matí. A migdia la Mireia i jo vam anar a dinar poray i després a veure el Midi des del Coll de Portalet ja que no l'havia vist mai, mentre aquell parell anaven a veure un altre sector.

El Midi des del Portalet.

A la tarda va caure la del pulpo, així que entre birra i birra vàrem tenir temps de triar una via que ens agradés a tots. Com que diumenge ja tornàvem, vam escollir Peña Predicadera. El Litri volia tatxar la via "Jabalí errante", però jo ja l'havia fet fa uns anys amb el David. Així que farien cordada ell i la Mireia, i en Fonts i jo aniríem a la via "Psicoteràpia". Com que van molt juntes podia controlar al trio patacada, perquè Déu n'hi do la pedrada que porten a sobre!

Croki-paint xirlat d'algun blog que no recordo quin era.

L'aproximació i el descens estan ultra-ben explicats a l'enllaç que us he penjat abans, per tant només us comento quatre coses de la via i us penjo unes fotos i a corre que tinc feina.

La via està excel·lentment equipada amb parabolts de 10mm. i de 12mm., amb roca saníssima i molt compacte. El primer llarg no té història, rampeta facileta i llarga. El segon es posa una mica més tiesu amb un pas tonto al sostret. La 2a reunió és comuna amb la R3 de la via "Jabalí errante". El tercer llarg fa una diagonal suau d'esquerres molt guapa creuant petites xemeneies i amb pasets fins per enllaçar-les. I el darrer llarg és comú.

Un cop al cim ens tornem a ajuntar tots quatre i tirem avall a fer un bon dinar de germanor i cap al poble.

Comencem.

L2.

Pas del sostret al L2.

Vistes del L3.

L4.

Esperant al Litri i a la Mireia.

Per fi han arribat.

Cap a casa que queden 4h. de cotxe!